Göteborg dag 2 - Liseberg

Imorse skulle vi vara duktig och kliva upp i tid för att vara på Liseberg när de öppnade klockan 10.00. Vi klev upp, tog bussen som gick 09.20 och kom till Liseberg runt 09.40, kollade när de öppnande och självklart öppnande dom inte 10.00 utan 11.00.  Efter nästan 1,5 timmes väntan fick vi äntligen komma in och åka karusellerna. Hade ju nästan glömt bort hur roligt det faktiskt är! Toppenväder var det också så det kunde ju inte bli bättre. Blev dock lite nojig i Balder men det gick snabbt över. När vi åkt klart balder och precis ska till att kliva ur den känner jag någon som försiktigt knackar på min axel. Jag vänder mig om och där sitter en kille som säger "Du överlevde!" undra om jag hade ett dödsskrik?



Efter det åkte vi till Nordstan och köpte med oss lite mat hem.


Nu är jag supertrött, som vanligt. Är fan jämt trött. Äh, jag skyller på min något nedsatta syn (jag behöver ju inte nämna att optikern sa att jag skulle få onaturligt bra syn om jag skulle skaffa mig ett par glasögon. Med andra ord.. har jag nästan ingen nedsatt syn alls. Skit också)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0