Göteborg dag 3 - shopping

Idag bestämde jag mig för att bara ta det lugnt och åka och shoppa. Jag fick med mig en tröja, två par byxor, och ett par shorts hem. De andra åkte ut till saltholmen och åkte båt. Efter några timmar på stan åkte jag hem och sov i några timmar, mycket skönt. Vid 18 tiden kom de andra hem då käkade vi lite och sen åkte vi in till stan igen. Där satt vi oss på en uteservering och jag tog en rosa pantern. Gött gött.


Imorgon sätter yran igång och ikväll verkar alla ska ut på stråket. Blir riktigt avundsjuk. Speciellt när min kära vän Jossefin skickar sms och verkar vara hur pepp som helst på party ikväll. Synd att jag inte kan vara med. Men som hon sa så kommer vi ta igen det när jag kommer hem igen. Men jag ska inte klaga. Jag har det ju bra här i Göteborg. 


Puss.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0