Göteborg dag 5 - U-båtsbesök och U2

Vädret har varit fortsatt dåligt här i Göteborg. Idag åkte vi ner till hamnen där vi besökte ett flertal båtar. Nu snackar jag inte om små segelbåtar utan riktigt stora stridsfartyg, U-båtar m.m. Lite spännande måste jag faktiskt medge att det var. Var även ombord och kollade på den båten som min morfar har jobbat som maskinchef på. Fattar inte hur dom vågade. I och för sig hade dom kanske inte så mycket till val. Om man ska jobba i en u-båt så får man inte ha klaustrofobi, det är en sak som är säker. (Bilder från idag kommer)

Just nu är mamma och pappa och lyssnar på U2 på Ullevi. Snow patrol spelar som förband och jag är riktigt avundsjuk. 58 000 sitter just nu och lyssnar på dom. Helt sjukt. Men jag hoppas att dom får det trevligt, vilket jag är säker på att dom får. Samtidigt sitter mina vänner och smsar om hur kul dom har det på YRAN. Men det är ju bra att dom har det kul i alla fall! Själv får jag och min bror nöja oss med 2 hyrfilmer och godis. Det är ju kul det med. Hehe..

Här kan ni se ett klipp från konserten
http://www.youtube.com/watch?v=S-PPh65yU_I

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0