Jobb och Tysklandsbesök. (20 juli 22.17)

Började precis att skriva ett inlägg men jag skiter i det. Har endå inget roligt att skriva förutom att jag har jobbat i helgen och att vi har tysklandsbesök. Båda två är konstnärer och en av dom är även fotograf och dom målar galet fina bilder. Skulle kunna sitta och titta på dom i evigheter. Har redan önskat mig en tavla i studenpresent nästa år hehe. Nu måste jag bara välja ut ett motiv. Imorgon blir det lunch på Arctura. Det ska bli mysigt.

Jag har totalt fastat framför den här tjejens videoinlägg. Hon KAN väl inte vara seriös? Riktigt underhållande är det i alla fall!

http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94
http://www.youtube.com/watch?v=t-2vwp-BEdE

Förresten, om det är någon som är villig att hjälpa mig med en design och hur man laddar upp bilder så är det bara att höra av sig. Jag är inte så duktig när det gäller sånt.

Okej. det här inlägget blev rätt långt endå. Typ det längsta inlägget som jag har lagt upp nååågonsin. "mmmmmm" men nu ska jag gå och äta lite kexs, ost och dricka vin men våra kära tyskar. Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0