Marité, Rosenström och en rik pappa. (16 juli 22.59)

Gårdagen började med att jag åkte upp till lillänge och köpte mig ett par skor. Sen åkte jag hem och la mig på alla fyra och städade badrummet, precis som en riktig kvinna ska göra.

Därefter åkte jag in till stan för att möta upp pontus och några till för att sedan gå på marité där Björn Rosenström skulle spela. Rosenströms spelning slutade med att en vän fick glas i fötterna vilket resulterade i blodbad. Kvällen blev inte alls som jag hade hoppats på utan den SÖG. Det var för mycket folk där. Det "roligaste" var väl i slutet av kvällen då en desperat kille kom fram till mig då han såg att klockan började närma sig hemgång. Han slog sig ner bredvid mig och verkade riktigt trevligt enda tills han skulle bjuda mig på en drink och jag tackade nej. Då började han snacka om hur mobbad han hade blivit i 13 år, hur mycket han tjänade och att hans pappa hade mer pengar än vad han kunde göra av med. För det första, att skryta om hur mycket pengar man tjänar/har går inte hem hos mig, och för det andra, så bryr jag mig absolut inte om att din PAPPA (?) har mer pengar än vad han kan göra av med. Kvällen slutade med en tur till Ås framochtillbaka.



Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att jag har städat (idag igen. Väntar tysklandsbesök imorgon eller på lördag) också har jag vart på auktion hahah, det var spännande.. dock inte lika roligt som när jag var liten.

Nu blir det en kopp té.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0