5 november 09

Idag blev det först skola sen stack jag och några och åt på reveljen. Efter det åkte vi ner på stan. Och då höll vi på att krocka. Nämner inga namn på hon som körde men du borde fan inte få köra när det är så här halt ;). Där gick jag och köpte en tröja. Sedan gick jag till körskolan och då åkte vi upp till halkbanan och körde mellan konor. Bara för att pröva på lite. Antar att det gick bra för efter första gången hoppade min körskolelärare ur bilen och gick och drack kaffe. Så då körde jag runt i ca en kvart själv hehe.

Idag har vi förresten (nästan) bokat en studentkryssning den 6 mars. Kommer bli sjukt nice!

Insåg nu att jag inte har en enda helg ledig fram tills vecka 3 nästa år. 

v 46 jobb, v 47 jobb, v 48 jobb, v 49 jobb, eventuellt upptagen v 50, v 51 jobb, v 52 har jag skrivit upp mig att jag kan jobba, v 53 åker jag till afrika.

Vad fan har jag gett mig in på? Igår åkte jag iväg och handlade med min moder och när vi kom hem klockan 16 så gick jag och la mig sen vaknade jag klockan 22 och då duschade jag och bytte sängkläder sen vid 23 gick jag och la mig igen och sov till klockan 7 imorse. Så ja, det känns i kroppen att jag håller igång nästan hela tiden haha! 


Kommentarer
Postat av: Anna-Klara

Äh, inte mitt fel rä det är sno halt ute!

men jag korkade inte, det är huvudsaken! jag räddade era liv! :)

2009-11-05 @ 17:47:49
URL: http://cacaonut.blogg.se/
Postat av: Jessica H

men hörru, studentkryssningen.. vilka åker? Jag vill åka!!

2009-11-20 @ 15:08:52
URL: http://inoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0