17 november - 09

Idag har jag först hämtat ut malariatabletter som jag ska knapra på nere i Liberia. Efter det har jag jobbat från 13.00 till 21.30. Det gick som vanligt bra. Dock var det sjukt mycket att göra. Det märks att det börjar bli kallare och halare ute nu.

Efter det åkte jag hem och pratade lite med modern. Hon opereras imorgon och hon är så fruktansvärt nervös. Nästan så att hon inte längre vill. Ni som känner mig vet vad det är för operation hon ska göra. Men allt SKA gå bra. Det har jag bestämt. Dock ljuger jag om jag säger att det känns som att allt kommer gå bra. Förhoppningsvis får jag se henne imorgon eftermiddag igen.

Nu ska jag ta mig en clementin och sen hoppa i säng. Imorgon väntar ett 5 timmar långt nationellt prov.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0