Farsdag

I Fredags var vi på wargen och tog reda på hur brandskyddet där fungerade sen gick jag och fixade och färgade ögonbrynen på kräm och salva. Efter det hängde jag med Daniel. Blev middag hemma hos mig.

I Lördags var jag på Luciauttagningen. Vi var 36 tjejer som hade blivit uttagna att träffades klockan 11 på rådhustrappan. Vi började med att fika och prata lite med varandra. Efter det blev vi uppdelade i grupper på ungefär 6 stycken/grupp. Dom jag sjung med var inte dom bästa så det lät rent ut sagt förjävligt när vi sjung. Dom var till och med tvungen att be oss sjunga på en lägre tonart för vi skrek typ när vi sjung haha.

Efter det blev 18 av oss uttagna till att sjunga igen och när vi kom tillbaka till rummet där vi satt och väntade så var det ingen annan där. Det visade sig att alla dom hade blivit utslagna. Det var då jag förstod att man faktiskt åkte ut i den här "tävlingen". Efter det fick vi sjunga några fler gånger och efter 3 timmar blev 7 av oss uttagna till luciakandiat men jag blev tyvärr inte en av dem. Men jag får vara glad över att jag kom så långt som jag gjorde! Också får jag önska alla er 7 lycka till!

Efter det var jag med Daniel och då blev det pizza, godis och film.

Idag, Söndag, är det farsdag så det blev lite firande av det sen blev det middag på Simon och Victor med släkten. Farfar ville bjuda. Jag tog ett oxfilégrillspätt med klyftpotatis och till efterrätt tog jag en chokladkaka med vaniljglass. Chokladkakan bestod av vit och mörk choklad och smakade kola och nogat. Riktigt gott!

Har vart en mycket bra helg! :)


Här är en bild på när jag blev framröstad i 9:an på storsjöskolan haha!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0