Onsdag, torsdag, fredag

I onsdags hade vi nationella skriftliga i svenska B. Det gick rätt bra tror jag. Mamma opererades även då och det hade också gått bra. Tur nog! Själva operationen tog ca 2 timmar. Nu är den gjord så nu är det bara resten kvar. Var och hälsade på henne i onsdags och igår. I onsdags var hon rätt borta med tanke på morfinet och narkosen som hon hade fått. Igår var det betydligt bättre och det var himla skönt att se. Ska snart åka in och hälsa på henne idag igen. Hon mådde lite sämre nu, tyvärr..

Igår, torsdag, var jag helt ledig och det var otroligt skönt att få sova ut och bara ligga i soffan och sappa mellan massa olika kanaler. Vi har förresten köpt en boxer och då finns det alltid något bra att kolla på. Dom första två veckorna bjuder dem på alla kanaler så just nu har jag ca 300 att välja mellan. vissa mer nödvändiga än dom andra. 

Idag, Fredag, hade jag bara en lektion på brandstationen och det var redovisning. Efter det åkte jag och Anna-klara upp på donken och åt. Satt kvar och pratade ett bra tag och det var riktigt trevligt. Ikväll får vi se vad som händer :) 

Kommentarer
Postat av: Anna-Klara

Ja, det var trevligt att äta och prata lite, så härligt att prata med någon som bryr sig och man kan lite på! :) kram på dig! :)

2009-11-22 @ 17:27:33
URL: http://caconut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0