Plugg och fys

I förrgår hade jag utvecklingssamtal och det har aldrig gått så dåligt så nu känner jag att jag verkligen måste ta tag i skolan igen. Får hoppas på att jag bara har en svacka just nu.

Igår hade jag NP muntligt i svenska och det gick riktigt riktigt bra. Känns jätte skönt! Sedan åkte jag hem och pluggade, åkte ner på körskolan och körde sen åkte jag till Jossefin och pluggade lite mer.

Idag på morgonen har vi haft fystest på räddningstjänsten igen och jag klarade det inte den här gången heller. Nu är det 4 stycken som har klarat det och 6 stycken som inte har gjort det. Så nu är det upp till mig att träna gärnet inför nästa gång. Jag SKA klara det.

Nu blir det en massa plugg. Har som mål att få allt överstökat tills på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0