mys

Igårkväll tog jag mitt pick och pack och åkte till Daniel. Sov även där. Började vid 12 och slutade halv 2. Kändes extremt onödigt att åka dit.. Dessutom har vi en vikarie som är helt... jag ska inte säga vad jag tycker om henne. Efter det åkte jag ner på stan och köpte med mig, tårta, godis och fanta till min kära mormor. Hon gjorde en knäplastik igår och därför ligger hon på sjukhuset. Dock inte på samma sida som jag jobbar på. Satt i alla fall och pratade med henne i ca 1,5 timmar. Mys!

Den 11 november ska vi till birka och vara aktörer för intensivvårdsavdelningen och akuten. Och redan idag fick vi våra "skador" utdelade. Jag ska ha en rygg/nackskada vilket innebär att jag är förlamad från bröskorgen och ner. Det blir spännande! Första gången fick jag en handskada och andra gången fick jag en lungskada. Det var inte alls så roligt.

Nu ska jag sätta på en film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0