Stockholm 07.15

Igårkväll när jag åkt till Daniel så skulle jag duscha. Då började det snurra i hela huvudet, jag hörde sämre och allt blev helt vitt. Tillslut kunde jag knappt stå upp på benen och Daniel var tvungen att hjälpa mig till toastolen så jag kunde sätta mig en stund. Men det fortsatte snurra och då får han hjälpa mig till sängen så jag kunde lägga mig ner en stund. Benen bara vek sig och skakade. När jag lagt mig ner så börjar det susa och låta i hela huvudet. När jag legat en stund med benen upp i taket så börjar jag känna mig bättre. Och tur var väl det. Precis sån känsla som jag fick när jag svimmade förra gången. Då var jag 10 år och skulle byta örhängen för första gången haha! Undrar dock vad det beror på denna gång.

Idag har jag vart på brandstationen. Fick lära oss att lyfta ut människor ur bilar med hjälp av bår. Vi fick även lära oss hur man sätter på en "kedaväst" och en nackkrage.

Nu håller jag på och tvättar och packar lite inför morgondagen. Klockan 07.15 lyfter planet till Stockholm. Sitter förresten med ett glas julmust (?) i handen. Är inte det lite väl tidigt? kan inte riktigt förstå att det bara är drygt 2 månader kvar till julafton. Huvva.



Nu ska jag springa upp på affären och köpa hårspray.





Kommentarer
Postat av: hanna

SANDRA!! hahaa första gången jag svimmade så var det också för att jag bytte örhängen!! helt sjukt va vi är lika du och jag ;) vad gör du i sthlm föresten?? Ååå jag önskar att du kunde komma hit och hälsa på! <3

2009-10-24 @ 13:19:06
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0