091002, 03, 04

I fredags var vi på brandstationen. Där fick vi lära oss hur man pratar i walkie talkie. Efter att vi lärt oss det så tog vi 2 brandbilar och åkte ut för att "leda" varandra genom att prata i dem. Blev en tur till PC, ica maxi, hem till mig, john bauer och sist bilprovningen. Kanske inte låter alltför spännande men det var faktiskt riktigt roligt!

På kvällen blev det party. Startade lite smått hos Jossefin sen åkte vi till Anna och efter det blev det Marité.

Lördagen spenderades med Daniel och kvällen i soffan, halvsovandes.

Idag har jag övningskört lite. Sedan åkte vi hem till mormor och fikade. Summeringen av helgen är galen och mysig!


Den här bilden har inget med texten att göra. Här fick jag pröva en kemdykardräkt.

Nu väntar jag på att maten ska bli klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0