Min uppsaladröm gick just i tusen bitar

Idag har jag vart hemma från skolan. Tog en lång sovmorgon med frukost på sängen och filmtittande. mysmys. Nu ikväll har jag bakat ytterligare en kaka. Den här gången blev den bättre en den jag bakade igår hehe.

Imorgon på räddningstjänsten så har vi simtest. Känns ju sådär.

Fick precis reda på att snittet för att komma in på sjuksköterske ligger på 18.23. det är ju sviinhögt! ÅH vad sur/ledsen/arg/besviken jag blev på mig själv nu att jag inte har pluggat mer än vad jag gjort. Nu jävlar är det jag som pluggar. Jag SKA komma in in i uppsala. Vad gör jag annars? Åh jag hade ju min lilla dröm om hur det skulle vara att flytta dit med Jossefin, börja plugga och starta om på nytt helt enkelt. Jag har ju tyyyyyyp fixat lägenhet också. Men vad gör jag nu? GAAAAAAAAAAAAH

Kommentarer
Postat av: Jessica H

Du kommer fixa det! :) :)

2009-10-11 @ 22:04:54
URL: http://inoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0