Intressen: tvål och tvättmedel

Igår kollade pappa igenom sin jobbdator och då hittade han en uppsats som jag hade skrivit 2007.

Här är ett utdrag av den "Jag valde tvål och tvättmedel därför att jag tyckte det lät intressant och för att jag ville veta mer om just det, hur det funkar mm. Med det menar jag att jag vill veta hur tvättmedel kan ta bort smuts från kläder respektive hur tvål kan ta bort smuts från händer (kroppen)."

Arbetet handlade alltså om tvål och tvättmedel. För det första: jag ljuger så tungan håller på och trillar av. När fan blev jag intresserad av tvål och tvättmedel? och för det andra: vilken normal 15-16 åring är intresserad av hur tvättmedel tar bort smuts från kläder?

Jag kommer dock inte ihåg vad jag fick på den här uppsatsen. Men en sak är i alla fall säker: fick jag bra betyg på den här uppgiften så behöver man inte alls vara intresserad av det. Det räcker med att du låtsas!





Kommentarer
Postat av: Malin

men sandra, vem är inte intresserad av tvål och tvättmedel?

HAHAHA

2009-11-01 @ 18:45:39
URL: http://malinmariia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0