Stockholm 22-23 oktober

Igårkväll vid 7 tiden kom jag hem från Stockholm. Har haft 2 toppendagar där nere. Dock stressade!

I torsdags klev jag upp klockan 05.00 för att åka till flygplatsen vid 06.00. Planet lyfte 07.15 och vi var framme i Stockholm 08.30. Hur smidigt som helst att flyga. Väl nere åkte vi och lämnade våra väskor i gamla stan sen vidare till kulturhuset där vi gjorde iordning vår utställning. Allt gick bra och konferanser för dagen för ingen mindre än Shire från MTV. Hann även med lite shopping imellanåt. Vid 18.00 skulle vi kolla på en teater. Där bjöds det på olika snittar. Vi som hade tänkt att gå ut och äta efter teatern men alla blev hur mätta som helst.
Vi fortsatte kvällen på någon krog där vi bara tog en öl sen blev vi för trötta och åkte hem och sov istället för att fortsätta parta.

Fredagen började med att vi åkte ut till Älvsjö/stockholms mässan. Det kändes som att vi hade hamnat fel då alla männsikor gick runt med kavaj och hade poliseskort. Tydligen var det ganska stort och det var flera EU-människor och även högt uppsatta personer från andra länder där. Där bjöds det på en supergod bufé som man rullade hem av.

Klockan 17.30 gick flyget hem och då åkte jag bara hem framochtillbaka sen åkte jag vidare till Daniel och hälsade på.

Idag har jag inte gjort något speciellt men ikväll blir det först resturang med min familj sen blir det paaaaarty. är sjukt taggad!






Emilia och Therese

Lägger upp fler bilder imorgon. Nu måste jag skynda mig. Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0