090916

I och med att jag går räddningstjänst så spenderas Onsdagarna och Fredagarna på brandstationen. Så idag var det alltså dags igen. Idag åkte vi ner till jamtlibryggan och lärde oss hur man pumpar upp vatten från t.ex. en sjö och sen körde vi även en stafett. Efter det åkte vi tillbaka till brandstationen och där fick pröva en kemdykar utrustning. Jag känner mig som en liten pojke bland alla brandbilar och brandmän men jag tycker verkligen att det är skitroligt. Ångrar inte en sekund att jag valde räddningstjänst haha!

Nu ikväll har jag vart på premiär besök på ica maxi. Det var inte alls så stort som jag hade förväntat mig! Så nu vet ni det också. 




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0