090927

I fredags när jag vaknade trodde jag att jag skulle dö. Hade så otroligt ont i fingret så var tvungen att åka till läkaren (igen!). Fick penicillin som jag ska gå och knapra på i 10 dagar framöver. Tog en Ibumetin sen åkte jag ner på stan och kollade en sväng. Bland annat på gina. Fick med mig ett linne hem.

Fredagskvällen spenderades hos Daniel med godis och film. På natten vaknade jag av att jag hade riktigt riktigt ont igen. Tog ytterligare en Ibumetin sen kunde jag somna om.

Idag har jag hinnit med en hel del saker. Bland annat övningskört. Sen har jag vart i kontakt med läkaren idag igen för jag fick så himla ont så jag visste inte vad jag skulle göra. Tänkte precis beskriva för er hur fingret ser ut. Men jag tror jag skippar det. Ser alltså inte alltför mysigt ut. Det finns nog en hel del mysiga saker i den fingret haha! Förlåt att jag tjatar om att jag har ont hela tiden men ni kan inte tänka er vilken smärta det är. Utan värktabletter och läkare vet jag inte vad jag skulle gjort haha!

Nu ska jag ta en... kan ni gissa vad? värktablett såklart och gå och lägga mig ;). Får hoppas på att den håller i sig i någon timme så jag kan få sova lite.

natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0