Amputerat finger

Nej.. riktigt så illa är det inte. Men ont gör det. Har åkt på en infektion i fingret. Allt började med att nagelbandet gick sönder och efter det har det kommit in nå skit i det. Och på så sätt åkt på en härlig infektion. Var till läkaren imorse och fick ett medel som jag ska skölja med så fort fingret blir tort. Så nu går jag runt med ett litet paket på fingret bestående av tejp, "plastpåse" och en kompress. Härligt!

Nu ska jag spela lite guitar hero sen ska jag åka iväg till brandstationen. Eller idag ska vi till Göviken och vara aktörer för ambulanspersonalen. Det gjorde vi även igår. För det får vi en biobiljett och fika hehe.


Kommentarer
Postat av: hanna

alltså sandra!! har du räddningstjänst som ival eller hur läser du det?? skithäftigt ju!

2009-09-25 @ 14:15:43
URL: http://lollar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0