Ayia napa woop woop

Det här med att blogga kanske inte riktigt var min grej?

I förra inlägget ska jag ju att jag skulle skriva om min vistelse i Falkenberg men jag skippar det. Kan säga att jag hade det superbra där med. Blev en hel del shopping även där. Badade till och med i havet en dag. När jag känner för det ska jag lägga upp lite bilder därifrån.

Vad mer har hänt sen jag skrev sist? Skolan har börjat och nu är jag inne på mitt sista år. Känns otroligt skönt. Dock hann jag bara gå 3 dagar för sen stack jag och 4 tjejer först till Norge och sen till Ayia Napa, Cypern. Och det jag kan säga är att det nog var den bästa veckan i hela mitt liv. Slog nog till och med Peace and Love. Träffade en hel del folk. Vissa skönare än andra. Dagarna spenderades på Nissi beach med en massa sol och bad i den stekheta solen och kvällarna med god mat sen på vår balkong med en massa smirnoff ice och breezer. Gött! Efter det gick vi ut på någon klubb. Blev mest "grabbarna grus" som är en skadinavisk klubb och när det stängde blev det "blue moon bar". Kortfattat var det den sjukaste, galnaste och underbaraste veckan jag har vart med om.










Den där yatchen blev vi förresten medbjuda på men det är en annan historia ;)





Fler bilder kommer!






Kommentarer
Postat av: Malin

jag blir avundsjuk!!!



bra du är på att uppdatera tjejen ;) puss

2009-09-16 @ 18:32:19
URL: http://malinmariia.blogg.se/
Postat av: hanna

ÅÅÅHHH ser det lite skönt ut eller??? HAha, fan va bra att du har satt igång blogga igen, jag vill ju veta vad du gör om dagarna ;) Jag ska maila tillbaka till dig soon!! Det måste hända nåt spännande att skriva om först bara ;) I miss you!!

2009-09-16 @ 21:10:17
URL: http://lollar.blogg.se/
Postat av: Jessica H

Sandra min vän, adda min MSN och skicka dina fina bilder från ayia napa!! :)



[email protected]



pussipuss

2009-09-23 @ 21:00:17
URL: http://inoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0