April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill

Första April idag. Har inte blivit lurad än, vad jag vet..

Gårdagskvällen blev helt okej. Började hos Emelie tillsammans med några fler. Gick till olery's. Fick min garderob betald av extremt kaxig kille. Köpte en drink som inte alls smakade som det borde så efter att han druckit halva gick jag tillbka till baren och frågade om det verkligen var rättvist att jag skulle betala 84 kr för en drink som jag inte ens hade beställt. Slutade med att jag fick välja en ny. Kap säger jag.

Fick skjuts hem av a-k redan vid 00. Ringde till mitt hjärta och pratade i någon timme.

Nu ska jag gå och kleta på mig lite smink och vänta på att pappa ska komma hem så jag kan ta bilen och åka upp till skolan för att fixa en sak. Efter det ska jag åka till mormor med lite blommor.

Kommentarer
Postat av: Henningmonika

Perfect work!

2011-06-06 @ 09:40:55
URL: http://henningmonika.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0