jobb och sjukling, 5/4-10

Blev jobb igår också från 13.30-21.30. Gick bra. Känns dock skönt att ha jobbat klart den helgen. Har som sagt inte mått så bra och igårkväll när jag kom hem så spydde jag. Inte alltför trevligt.

Sov till 14.30 idag och sedan dess har jag legat i soffan och zappat mellan massa olika filmer. Först såg jag "lillebror på tjuvjakt" påminde mig om när man var liten och åkte till videoteket tillsammans med mamma och pappa och hyrde barnfilmer. Sen satt man sig och kollade på den med en påse lördagsgodis till hehe. Nästa film blev "pearl harbor" som bara såg lite på. Den är så himla lång! Och sista filmen blev "dagboken - jag sökte dig och fann mitt hjärta" som även är en av mina favoritfilmer. Så himla fin!

Jag kommer nog inte göra något speciellt i kväll heller. Måste friskna till. Så extremt tråkigt att vara sjuk när det är lov och allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0