Prov prov prov, 10/4-10

USCH för högskoleprovet, det är typ den enda tanken jag har om det där jäkla provet. Började 08.30 imorse och slutade 16.20. Skönt att ha det gjort i alla fall. Vid 17 tiden var svaren uppe på text tv så jag satt mig och kollade igenom dem och rättade mina egna. Hade nåågra fel om jag säger så. Men man får väl vara positiv och tänka på att man faktiskt genomfört det i alla fall.

Nu ikväll har jag vart hos Anna-klaras kompis Emma och kollat på hennes små bebiskatter. Endast tre veckor gamla. Otroligt söta! Ville ju bara stoppa dem i fickan och ta med dem hem. Har försökt övertala mamma om att skaffa en till katt men hon är väl inte jätte positiv till det. Och när jag tänker lite närmare på det så är det kanske inte så smart att skaffa en till med tanke på att jag nästan inte bor hemma längre. Så nu ska jag försöka övertala Daniel. Nej nu skojar jag bara ;) eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0