13/4-2010

I Söndags var vädret helt underbart så jag åkte ner till stan för att sätta mig på torget tillsammans med A-K och Pernilla. Vid 15 tiden åkte jag hem och gjorde iordning lite mat, duschade och fixade. Strax efter 18 fick jag äntligen åka och hämta en efterlängtad pojkvän och hans kompis på flyget. 2 hela veckor har gått. Vi åkte hem till Daniel och åt sedan blev det mys resten av kvällen och natten.

Igår gick vi ut och gick. Blev en sväng ner till badhusparken, Arctura, mormor och sist maxi när vi handlade lite mat. Träffade pappa så vi fick skjuts tillbaka.

Idag har jag haft min första dag på praktiken. Var dock bara där i ca 40 minuter. Imorgon gör jag min första riktiga dag med start 06.45. Om en timme ska jag köra mamma och några jobbarkompisar till någon middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0