17/8-10

Det var ett bra tag sedan jag satt här sist. Förra lördagen när jag skulle skjutsa mamma till flyget var det försenat ca 4 timmar, då åkte vi och käkade frukost på tages och några timmar senare skutsade jag ut henne igen innan jag skulle börja jobba. Under veckan som dem var i Stockholm hade jag huset för mig själv. Jag och katten. Tro det eller ej så var det första gången som jag sov själv här hemma. Jag är hemskt sällskapssjuk av mig och tycker inte alls om att bo för mig själv. Men under hela veckan så jobbade jag så tiden gick relativt fort och nätterna blev inte alls så jobbiga då jag var trött och somnade på direkten. Hann även med ett lunchbesök på strömbackakvarn tillsammans med mormor. 

Dem senaste dagarna har det vart kanonväder och det ser ut att förtsätta så. Skönt! Igår jobbade jag nämligen min sista dag för den här sommaren. Nu har jag ca 3 veckors ledighet och under den tiden ska jag bland annat åka till Tunisien, igen. Denna gång ska jag dock åka till djerba. Ska bli så skönt!

Håller mig själv uppdaterad om vädret där nere. Kan ju inte bli mycket bättre!



Ska tillägga att det är den 29/8 som jag åker dit så vädret för den veckan finns inte med. Dock tvivlar jag på att det blir några stora förändringar.


Kommentarer
Postat av: Malin

fan vad underbart, du får sola åt mig med!

2010-08-17 @ 22:10:01
URL: http://justalittlebitmore.blogg.se/
Postat av: Jessica

ååååh jag såg dig på stan idag juu!! Men jag han inte springa ikapp + att jag inte kunde ringa då batteriet var dött!! :(

triist!



pusspuss puss

2010-08-18 @ 18:45:40
URL: http://inoir.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jaa jag skulle ha kutat fortare!!! haha men absolut, jag kommer nog åka in till stan något nästa vecka och iså fall hör jag av mig på momangen, känner att vi har lite att ta igen ++++ att jag vill höra om diina planer inför framtiden!



Vi hörs snaart vännen! PUSS

2010-08-19 @ 17:36:03
URL: http://inoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0