Mysmiddag, 19/8-10

Gårdagen blev hur mysig som helst. Vid 13.00 kom Anna-klara hit en stund innan vi åkte vidare mot stan. Där mötte vi upp Frimpomaa och Petronella, köpte 3 nagellack varav ett "graffiti nail top". Efter några timmar gick vi och åt middag på någon resturang som jag inte minns namnet på. Där satt vi i flera timmar och pratade om bland annat den galna studenveckan. Lite senare gick vi vidare och köpte en glass och fortsatte prata. Kom hem runt 20.00.

Igår "firade" även jag och Daniel 11 månader och i förrgår fick jag världens sötaste vykort (som egentligen skulle ha kommit igår). Det var en stor bild på oss och på baksidan stod det en liten text. På Lördag kommer han hem igen och jag längtar mer än någonsin.


"you keep giving me butterflies. Älskar dig min tös //din pojkvän"
Där ser man även lite av min vitmålade nagel med svart graffitinagellack på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0