12 dagar av mys och yra, 2/8-10

Dem senaste 12 dagarna har vart helt underbara. Tänkte försöka dra lite om vad jag hittat på.

22/7- åkte jag som sagt ut till flygplatsen för att hämta Daniel. Åkte hem, åt lite mat som jag tidigare under dagen hade lagat och sedan myste vi långt in på natten. Det var en riktigt konstig känsla att få krama om och pussa på min pojkvän som jag inte hade träffat på 5 veckor.

23/7 - gick vi ner till badhusparken för att kolla in stråket. Gick hem, duschade och gjorde oss iordning. Sedan mötte vi upp Malin, Fredrik och Magnus för att gå och käka på en resurang på stråket. Kvällen avslutades på stadens nyöppnade nattclub "New York". Jag hade det superroligt, dock kommer klubben förmodligen bli det nya fjortishänget pga dess låga åldersgräns.


Denna bild bjuder jag på. Snodd från Malin.


24/7 - tog vi en promenad hem till mina föräldrar för att äta grillat.

25/7 - Hade vi en slappdag. Lagade god mat och kollade på film.

26/7 - Mötte vi upp mina föräldrar för att tillsammans med dem gå och käka på capten cock.

27/7 - gick vi på en promenad, inte mycket mer.

28/7 - Träffade vi Hanna nere i badhusparken för lite glass och prat i finvädret. Klockan 19.00 åkte vi till Sunne för att kolla på motoboy i den gamla kyrkoruinen. Det var nog bland det mysigaste jag har vart med om. Helt klart den mysigaste konserten. Och inte för att glömma hur grym han var!



När vi kom tillbaka blev det utgång på stråket tillsammans med några av Daniels vänner.

29/7 - började själva yran. Vid 17-tiden kom Malin, Fredrik och Pietari och då började vi partyt. Lite senare på kvällen blev det Miss LI, Europe, Oskar Linnros, Shout out Louds och Maskinen. Kvällen (morgonen) slutade runt 4-5 tiden.

30/7 - Började kvällen på samma sätt. Såg Marit BergmanMelissa Horn, Johnossi, KENT, Markus Krunegård, och Familjen. Slutade med Kebab.

31/7 - Sista dagen. Började på samma sätt, men nu var även Hanna med. Spelade spel, som alla andra dagar, hade en sjukt rolig förfest. Blev dock lite för mycket av det goda den kvällen. Såg Lars Winnerbäck, Teddybears och såklart presidenttalet. Om någon skulle vara sugen på att kika på det så hittar ni det här. Och även några andra klipp. Kvällen slutade runt 06-tiden hemma hos Daniel.

1/8 - Åkte jag och Daniel tillsammans med min familj och släkt för att äta på strömbacka kvarn. Min farfar brukar alltid bjuda ut oss 1-2 gånger/år för att äta och i Söndags var det alltså dags igen. Supergott och mysigt var det.

2/8 - jobbade jag för första gången efter semestern. Allt rullade på och innen jag visste ordet av det så var dagen över. Mötte upp min älskling för att mysa dem sista timmarna innan det var dags för mig att skjutsa ut honom till flyget igen.

Nu blir det en dusch och sedan blir det sängen. Blev inte många timmars sömn inatt. Börjar dessutom 06.45 imorgon igen. Jag som trodde jag började 13.30. Typiskt (:.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0