2010.12.19

Sa hejdå till Daniel i Fredags för nu åker han hem för att fira jul. I och med det så flyttar jag även hem till mor och far över jul. Känns konstigt att sova hemma i sin egen säng vilket jag inte gjort på flera månader. Men den 29:onde åker jag ner till honom och det känns underbart.

Sedan i Fredags har jag mest legat i sängen och soffan. Trodde jag skulle klara mig från den där äckel parasiten men icke. Har haft helt sjuka kramper i både mage och rygg. Dock är det konstigt att jag var tvungen att vänta så länge på att få den. Det enda jag har gjort är att skölja tandborsten i kranen men det ska man tydligen inte heller göra. Tur att mamma och pappa har köpt en 10 liters bag in box vatten så man slipper dricka det där kokade äckliga vattnet. Vill man gå ner i vikt så ska man definitivt dricka kranvattnet. Det enda jag fått i mig sedan i Fredags är lite vatten, proviva, fil och clementin. Och det kommer väl dessutom ut lika snabbt igen. Usch och fy och blä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0