Hotellövernattning, 2010.12.08

Igår kväll bokade jag och Daniel hotell i Stockholm. Jag åker ju ner till Skåne den 29/12 sen åker vi upp tillsammans den 7/1 och stannar en natt i Stockholm. Det ska bli så himla härligt och mysigt med en liten mini-semester tillsammans med min kära. Det blev Hilton Stockholm slussen som jag tror kommer bli helt okej.
Nu ska jag snart gå och hämta ut min dator som vart på lagning i ca 2 veckor. Har nämligen lyckats knäcka "laddningsintaget" på datorn så den kunde inte ladda och tillslut dog den. Och inte nog med det så har jag även lyckats knäcka "hörlureintaget" på Daniels dator så nu kan vi inte lyssna på musik ut i dem stationära högtalarna. Ibland går det bara för bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0