24/1-2010

Det jag egentligen tänkte skriva var vad jag hade gjort sedan jag kom hem. I tosdags när jag kom med tåget stod mamma, pappa, Henrik och Daniel och väntade på mig. Vi åkte hem och åt tacos (som förövrigt var grymt gott efter att ha ätit kyckling/fisk med ris i 3 veckor), kollade på "paranormal activity" sedan stupade jag i säng. Vaknade vid 12.00 dagen efter, gick ut på en promenad och tog det överlag väldigt lugnt. Lördagen spenderades tillsammans med Daniel. Vi lagade god lax, potatis och fetaostsallad.

Juste! jag ska förresten tillbaka till Afrika i Augusti. Dock inte till något coolt land som Liberia utan den här gången blir det Tunisien. Denna gång blir det tillsammans med min moder, fader och bror (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0