Ska jag skratta eller gråta?

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta! När jag var i Monrovia i Liberia så fungerade inte vår AC i rummet. Så jag gick upp till receptionen och bad dem fixa den på något sett. I receptionen satt en kille/man på ca 25 år. Jag mer eller minder skällde ut honom för att inte AC:n fungerade fast än vi betalade för den. Han gjorde allt han kunde för att försöka fixa den och tillslut kom vi fram till att det bara var kontakten som det var glapp i hehe. Jag tackade honom med svansen mellan benen.

Senare samma kväll satt jag mig vid en av hotellets datorer för att skicka iväg ett mail. Efter ca 1 timme kommer receptionskillen fram till mig och vi börjar snacka lite. Han berätter vad han pluggade till och jag likaså. Efter ett tag frågade han efter min mail och jag tvekade några sekunder för att sedan lämna ut den. Jag har vart väldigt noga med vem som ska få min mail i Liberia och inte. Men det kändes verkligen inte som att han menade något annat än att bara vilja skicka ett mail lite då och då. Det är ju alltid bra att ha kontakter tänkte jag.

Efter att ha gett ut min mailadress sa vi hejdå och han gick iväg och jobbade igen.

Igårkväll hade jag fått ett mail av den här killen och i mailet förklarade han sin kärlek till mig. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Ska man svara eller inte? och VAD ska man i sånna fall svara? hahha!

hi sandra,
how was your stay in liberia and how is sweden?
i want to express my regret and lament on my misfrotune and frustration over you.
i do not know how to start it but is like you are just the one i need for my life for now.
from the day we met sandra and i saw you with my eyes my heart bleeds and eyes tremble for you.i want to use this medium to express my love for you.i felt it was a mis
fortune for me to meet you at the last day of your departure but was also a blessing because i believe i have found the love of my life.i have had sleepless night since you left and was also praying for your save return to your country.please do not let me down or deny me sandra for any other reasons.i am willing to make it up to you no matter the distance.i am of the conviction that we shall meet in the shortest possible time and discuss this vividly and visually.i pray and hope that your reply be favorable and compatible for me.
say hi to your entire family for me.until we talk again bye with love and peace,happiness and opportunities,faithfulness and respect but most of all i love you.

Han har bett för att jag ska få komma hem i säkerhet. Han har hittat sin livs kärlek, trots att vi bara har träffats en gång i ca 10 minter. Och han Älskar mig. Tänk om jag hade vetat allt det här, då hade jag ju stannat!

Han har ju till och med legat sömnlös sedan jag åkte. Snackars liten...

;)

Kommentarer
Postat av: Jessica H

hahahah hjälp!! underbart.

2010-01-25 @ 09:44:44
URL: http://inoir.blogg.se/
Postat av: Anna-Klara

haha, jag skrattade så jag grät ;P

2010-01-25 @ 15:43:42
URL: http://cacaonut.blogg.se/
Postat av: Jessica H

hahah jaadu, vad svarar man! x) Jag hade nog skippat att svara tror jag!

2010-01-25 @ 18:07:04
URL: http://inoir.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahahah styggaste jag hört!

2010-01-27 @ 09:15:47
URL: http://hannaajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0