semester, 18/7-10

I Torsdags blev det jobb, slutade klockan 15.00 och då träffade jag Malin. Vi åt mjukglass och njöt av solen. Köpte en uggle-ring från H&M. 

Igår, Fredags, fick jag äntligen semester. Nu är jag ledig i 2 veckor och det känns otroligt skönt. Längtar framförallt tills på Torsdag då mitt hjärta kommer hem.

Semestern firade jag med att gå och köpa ett par snygga skor från märket Tiamo som jag är fullkomligt kär i. Hittade dem i Torsdags när vi gick på stan men köpte dem inte för jag tyckte dem var lite för dyra. Dock tänkte jag på dem hela Fredagen så jag var tvungen att gå tillbaka dagen efter och köpa dem och det ångrar jag inte en sekund!

 
Runt 17 åkte jag till Fredrik där han och Malin bjöd på middag. Satt ute och spelade lite kort och lyssnade på musik. Någon timme senare kom det en hel del folk och då blev det kubb. Kvällen blev hur mysig och rolig som helst. Slutade med att jag sov över där. I morse kunde jag inte påstå att jag mådde jätte bra men det var det absolut värt.

Åkte hem runt 12 och då la jag mig på baksidan och solade så nu ser jag ut som en tomat i ansiktet och på bröstet. Sov några timmar och sedan blev det filmtittande tillsammans med bror. Nu kom precis hem. Hart vart och hämtat fadern som var ute med några kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0