Midsommarafton, 25/6-10

Igår blev det jobb mellan 06.45 och 15.00 sedan blev det mysfika med Anna-klara. När jag och Anna-klara var på stan så ringde ett skyddat nummer på mobilen. Jag svarade, och i luren var den en av mina 10 åriga tvilling kusiner Moa. Vi pratade lite och tillslut frågade jag om hon ville något speciellt (jag tänkte att det var för att dem precis har fått en varsin mobil). Men så var det icke. Hon ville bara säga att hennes kompis, som jag inte minns namnet på, tyckte att jag var jättefin. Tyckte det var otroligt sött av henne att ringa för att säga det hehe :).

Idag är det midsommarafton. Det blir tyvärr inge smågrodorna runt midsommarstången för mig. Istället blir det grillning tillsammans med Malin och Fredrik hemma hos Daniel, dock utan honom. Senare på kvällen får vi se vad vi hittar på. Kanske party, kanske inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0