10/3-2010

Det blev ingen bra dag igår. Jag gick aldrig och la mig som jag sa att jag borde göra, utan istället satt jag uppe och väntade på att tiden skulle gå. När jag sedan bestämde mig för att åka till jobbet blev det jätte stressigt och jag körde in i fel garage vilket resulterade i att jag blev tvungen att skynda mig ännu mer.

När jag hämtat kläder och bytt om så samlades all kvällspersonal för att ta rapport på patienterna. Jag ställer mig vid en medicinvagn och börjar skriva på pappret som jag har framför mig och då känner jag att jag börjar må illa men jag tänkte bara att jag inbillade mig för vi hade precis pratat om att det gick magsjuka. Sedan blev det mesta vitt och jag hörde sämre och sämre och tillslut blev jag tvungen att säga att jag höll på och svimma. Jag fick sätta mig ner och känner hur jag börjar toksvettas. Fick vatten och la benen på soffan. Och sedan blev det bra igen. Nu har det blivit sådär 2 gånger på mindre än 6 månader. Sist var det i duschen hos Daniel.

Jag tror att det var en kombination av stress, förkylning och trötthet. Vet dock inte varför det har blivit så. Jag har aldrig haft lätt för att svimma.

Men som min chef sa; det hände ju på rätt ställe i alla fall. Det kunde ju inte vara mer passande än att det hände på ett sjukhus.

När jag sedan skulle hämta matvagnen 6 plan ner så fastnade jag i hissen. Bra dag med andra ord. Slutade med att Daniel kom och hämtade mig och vi åkte hem och kollade på "luftslottet som sprängdes". Dock var jag helt slut så jag somnade rätt snabbt.

Ja det var min dag.. Hoppas eran blev bättre haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0