21-22-23/3-10

Lördagskvällen blev trevligt. Började kvällen hos Daniel tillsammans med Malin och Fredrik. Lite senare kom även Pietari. Vid 00 gick vi till Olery's där vi dansade som aldrig förr. Jag och Daniel kom hem vid 03-tiden men vi kom inte i säng försen klockan 06.30 på morgonen. Därför var vi lagomt döda dagen efter så kvällen spenderades i soffan med lite chips och film.

Igår hade vi skola mellan 08.15-16.15. Efter det åkte jag och A-K ner och tränade. Blev först 45 minuter gym sen ett body combat pass på 1 timme. På kvällen kollade jag på två filmer som var sjukligt dåliga så båda stängdes av efter halva filmen.

Nu sitter jag på skolan och väntar på att sista lektionen ska börja innan jag och a-k åker och tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0