Bilfärd, 30/3-10

Kom precis hem från gymmet. Blev 20 minuter på löpbandet och 20 minuter styrka. Riktigt skönt.

Innan det har jag vart på skolan och haft lektioner som vanligt. Dock var det dem sista "riktiga" lektionerna vi har. Nu väntas 1,5 veckors påsklov sedan 5 veckors praktik och efter det är det 2 veckor kvar.

När jag och A-K skulle åka ner till stan så hade båda bilar. Max åkte med mig och Emilia med A-K. Bara för skojsskull tävlade vi om vem som kom först till bilen och det slutade med att vi körde i 180 hela vägen ner till stan. Anna-klara körde rakt igenom en fyrvägskorsning där hon skulle lämnat företräne åt två bilar. Vill inte veta hur det kunnat sluta haha. Men kul var det. Riktigt roligt. Och lite småtöntigt också kanske..

Nu ska jag duscha, plugga och sedan åka och hämta pappa.

Kommentarer
Postat av: Jessica H

fan vad du är duktig som tränar! :)

2010-03-30 @ 20:07:04
URL: http://inoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0