Ett steg närmare studenten - studentmössan

Jaa.. vad har hänt sedan sist? Inte så mycket spännande tror jag. Familjen har kommit hem från stugan där dem spenderat en vecka. När dem kom hem åkte vi och köpte kinamat och resten av kvällen blev det bara mys. Dagen efter åkte jag och köpte skorna som jag pratat om tidigare så nu är man lite fattigare, igen.

På tal om pengar så kom min räkning på körkortet för någon dag sedan. Det sved lite. Fast jag ska väl inte klaga kanske. Det finns ju dem som får betala betydligt mer.

På kvällen åkte vi till Daniel och pluggade.

Idag, Måndag, fick vi äntligen våra studentmössor. Fick även pennan och glaset som jag hade beställt. Ett till steg närmare studenten. Känns otroligt skönt. Efter skolan satt vi kvar på skolan och gjorde klart PA-arbetet. 14 sidor blev den på och jag är hyfsat nöjd!

Sedan åkte jag och Anna-klara ner på stan och fikade för att därefter träna. Blev body combat idag igen. Roligt roligt!

Nu - duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0