Handledarträff, 31/3-10

Tror aldrig att jag har vart så trött som jag är idag. Skulle ringa och säga godnatt till Daniel men det slutade med att vi låg och pratade i 3 timmar, så somnade inte försen klockan var 03.00. Blev upp runt 08 för att göra mig iordning och åka in till sjukhuset för att träffa min handledare som jag ska ha under praktiken. Det visade sig att hon inte kunde komma så istället kom det en annan. Fick schema och lite andra nödvändiga papper.

Efter det åkte jag, a-k och stephanie in till stan och kollade på lite eventuella studentklänningar. Hittade en supersöt klänning men den gick inte att stänga över brösten och tog jag en storlek större blev den förstor i midjan istället + att det var fel färg. Så typiskt! Kanske ska linda brösten över studenten? I-landsproblem..

Stephanie åkte på lektion och jag och a-k kollade vidare. Köpte en sportbh och på köpet fick jag en fin vattenflaska av killen i kassan hehe. Gick sedan och åt lunch, mys.

Nu tror jag att jag ska sova en stund och ikväll blir det party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0