natt, 27/3-10

Det gick bra att jobba. Lagomt mycket att göra så det var skönt. Slutade 21.30 och då skjutsade jag hem en jobbarkompis. Vet inte hur många gånger bilen tappade fäste på vägen hem och bara gled. Det var som att köra på ren is. Men jag kom i alla fall hem i säkerhet.

Är hemma själv nu på grund av att mamma och bror är i stugan och pappa är ute med sina kompisar. Vet inte sist jag sov själv faktiskt, förutom igår då. Har bott tillsammans med Daniel dem senaste månaderna så det känns riktigt tomt att gå och lägga sig i en kall säng helt själv.

Nu går jag och lägger mig och väntar på att den lilla pågen ska ringa.

Glöm förresten inte att ställa fram klockan en timme! sommartid, sommartid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0