Studentkryssning 6-7/3-2010

I Lördagsmorse åkte jag och massa andra till Stockholm för att åka på en studentkryssning. Vi kom dit runt 18.00 tiden på kvällen. Vi började med en enorm buffé där man fick äta och dricka så mycket som man orkade. Sedan gick vi till taxfreen och köpte dricka inför kvällen/natten. Vi började i min och Stephanies hytt och sedan gick vi och dansade på en av båtens nattklubbar. Träffade på några vänner som hade hyrt sviten på båten. Vilket resuletrade i fest där. Och så höll det på enda fram till klockan 07.00 på morgonen då vi gick och la oss.

Hade ställt klockan på 08.30 för att gå upp och äta frukost med det slutade med att jag stängde av larmet och sov till klockan 12.00 istället då det var dags för tacobuffé. På dagen drack dem flesta igen men jag kände mig rätt nöjd efter gårdagen så jag och några till gick och dansade nyktert på klubben Starlight.

Klockan 19.30 åkte vi tillbaka till Östersund. Helt döda. Daniel kom och mötte mig 03.30 på bussterminalen och efter det gick vi hem och sov. Jag sov till klockan 14.30 den dagen och vaknade upp med en fet förkylning. Väldigt passande nu när jag har mitt livs sista sportlov och allt.

Kortfattat var kryssningen helt galen, alla var äckligt fulla och en tjej blev till och med avkastat i Finland.

Kommentarer
Postat av: Jessica H

hahaha vilken panik att vakna upp och upptäcka att man blivit avkastad i finland!!

2010-03-18 @ 14:11:42
URL: http://inoir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0