Handywoman 16/3-10

Idag har vi vart på fyrvalla och lärt oss om el. Fick lära oss att göra skarvsladdar och fixa och trixa med en elkontakt. Låter säkert, visst gör det? så nu är det bara att säga till om ni vill att en handywoman som mig ska komma hem till dig och "fixa med elkontakterna".

Efter det åkte jag ner till stan och träffade bästa Hanna. Vi satt och pratade om allt på pause. Just nu är hon påväg ner till uppsala igen för mer plugg. Fick i alla fall träffa henne en liten stund (:.

Idag valde jag även praktikplats inför v. 15 till v. 20. Det fick bli 409 som är en kirurgavdelning. Ville egentligen ha akuten men det ville typ alla andra också :). 

Det är inte klokt vad lite tid det är kvar på den här teminen! nu går jag 2 veckor till sen har jag lov en vecka sen ut på praktik i 5 veckor. När jag kommer tillbaka till skolan i Maj är det bara 2 veckor kvar! Vi räknade ut att vi bara har 3 lektioner kvar av religonen. Helt sjukt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0