Äntligen klar, 2010.11.18

Jag är klar med matte B. ÄNTLIGEN!!! Det är en sak som verkligen har gjort att jag gått runt med en klump i magen, sovit dåligt på nätterna och jämt blivit påmind om att jag kanske inte kommer in på högskolan pga att jag saknar ett riktigt betyg (G) i en mattekurs. Men igår blev jag klar!

Idag klev jag upp redan vid 9 tiden då Daniel gick iväg till skolan. Gjorde mig iordning och åkte hem till mor och far. Mamma var ledig idag och även min bror var hemma pga "sjukdom" så det var trevligt att få träffa dem. Anledningen till att jag egentligen åkte dit var för att kolla på deras nya golv som dem lagt på övervåningen samt kolla om min iphone + iphoneskydd hade kommit med icke. Får åka dit imorgon igen.

Vid 13 åkte jag och mamma in på stan för en fika och lite prat. Alltid trevligt. Hittade även en fin klänning för en billig peng. En stund efter att jag kommit hem så gick jag och Daniel ner på captain cock där jag blev bjuden på god mat och öl på vår 1 år och 2 månaders dag ;). Inte helt fel.


Kommentarer
Postat av: Malin

men det låter riktigt bra det tycker jag ;)

2010-11-21 @ 19:10:59
URL: http://justalittlebitmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0