1 års mys, 19/9-10

I fredags var jag äntligen ledig vilket innebar sovmorgon. Då passade jag även på att fixa personbevis och lite andra papper som behövdes för att kunna söka till att börja plugga matte B. Fick ja direkt när jag lämnade in dem så på Måndag börjar jag plugga, tar dock inte min första lektion försen på Onsdag i och med att jag jobbar. På grund av att jag jobbar nästan 100 % kommer jag även bara kunna plugga på halvtid. Den här kursen ska jag klara av på 5 veckor och den dagen jag är klar med den kommer jag hoppa av glädje. Så mycket som jag hatar matte. Dum som jag var gjorde jag en prövning på matte A och klarade den och valde därför att inte gå på lektionerna efter det. Detta får jag tyvärr sota för idag. Matte B kursen hoppade jag av ca 1 månad innan studenten och fick därför IG i betyg.

Men nu till något roligare.. när Daniel slutat skolan så fick jag en fin bukett med blommor av honom som lite uppvaktning på vår 1 års dag som var igår (18/9). Efter det åkte vi och handlade och röstade, sedan åkte vi upp till min stuga och myste. Igår åkte vi in till Åre och fikade och kollade lite för att sedan åka hem och äta gott och idag åkte vi ner till sjön och fotade lite innan det var dags att åka hem igen. Usch vad dem lediga helgerna går fort.  

Har precis gjort en kladdkaka som ska avnjutas framför någon bra film.


- Stugan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0