Årsresumé 2010 Maj-Augusti

Del 2 av 3.

Maj
1 maj grillade jag för första gången detta år.


Var med under den stora katastrofövningen Amalia.

Under praktiken var jag med på en galloperation.


Var och kikade på bland annat dessa fina personer på Fredriks bal. På kvällen blev det en spontanutgång som man fick lida rejält för dagen efter.


20/5 var det dags för mig att gå på bal. Kvällen var underbar.

22/5 fyllde jag år. Detta firades med resturangbesök och fest.

Det blev mycket festande.

Juni


4/6 tog jag studenten och jag har nog aldrig vart lyckligare.


10/6 åkte jag och Daniel till Tunisien i en vecka.

21/6 bytte jag jobbtitel från sjukvårdsbiträde till undersköterska.

Firade ett regnigt midsommar tillsammans med Malin och Fredrik.

Juli


Under denna månad blev det några mysiga utgångar med sol och uteserveringar. Annars blev det bara en massa jobb.


Yran började och Daniel kom äntligen hem efter ha vart borta i 1 månad.

Augusti


Yran fortsatte men besök på stråket för dans och käk. En natt då vi kom hem låg den här lappen på köksbordet.


Åkte på ett mysigt besök till strömbackakvarn tillsammans med min släkt för middag.

Åkte tillbaka dit med mormor någon vecka efter.


Fick ett gulligt vykort från älsklingen. "you keep giving me butterflies. Älskar dig min tös"

Var på boda borg med några fina tjejer.


29/8 åkte jag tillbaka till Tunisien med min familj.


Kommentarer
Postat av: Malin

ååååååh- det är så roligt att kolla tillbaka på gamla foton och se vad man har gjort egentligen:))))))))))))))) pusss vill gå på krogen och dansa med dig!

2011-01-10 @ 23:14:45
URL: http://justalittlebitmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0