Årsresumé 2010 September-December

Del 3 av 3.

September
Kom hem från Tunisien.


Åkte upp till stugan för att fira 1 år med Daniel.


Fick besök av dem från Liberia. Hittade på en massa aktiviteter med dem. Bland annat åkte vi upp till Anna-klaras stuga.

Sedan blev det en massa jobb. Mycket mer hann jag inte med under denna månaden.

Oktober


Bilden är lånad.
13/10 tatuerade jag mig. Jag blev sjukt nöjd och vill därefter göra flera.

20/10 kom första snön, som jag missade. 


Firade halloween tillsammans med dem bästa.

Pluggade en jävla massa matte och jobbade ännu mer.

November
Daniels föräldrar kom upp till Östersund. Hade några mycket trevliga dagar tillsammans med dem.


Jag köpte en iphone.


Fick besök av denna äckliga sak vid namn fläskänger. Dock har den försvunnit nu!

18/11 uppnådde jag mitt mål med att få G på matte B kursen.


26/11 fick vi reda på att vårt dricksvatten är förorenat av parasiten cryptosporidium. Fler en 13 000 människor hann smittas. Jag var en av dem. Har nog aldrig mått så dåligt. Vattnet är fortfarade inte drickbart och så kommer det vara i några veckor till.  

December


Hade en sjuukt rolig utekväll.


Fick reda på att jag kom in på sjuksköterskelinjen


Vinkade av Daniel på tåget och efter det hade jag istället några mysiga kvällar med min familj.


Firade julafton.


29/12 åkte jag ner till skåne för att hälsa på min älskling. Vad jag gjorde där får ni läsa om i några inlägg bakåt.

Så! det var en del av mitt 2010. Ett mycket bra år. 

Kommentarer
Postat av: Malin

ja eller hur. haha. men just det, även på måndag, det går så fort. hoppas det går bra för dig. men när du vet hur du går i skolan och så nästa vecka kan du ju höra av dig så kan vi typ ta en fika eller något! :)

2011-01-11 @ 15:44:16
URL: http://justalittlebitmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0