Årsresumé 2010 Januari-April

Tänkte göra en lite sen Årsresumé av 2010. Del 1 av 3.

Januari:


Firade nyår i Åre med flera vänner.


Den 3:e påbörjade vi vår resa till Liberia där vi skulle stanna i ca 3 veckor för att göra vårt PA-arbete. Oförglömligt och underbart!

När jag kom hem hade nästan hela Januari gått. De sista dagarna gick åt till körkortteori och fira mamma som fyllde år.

Den 29/1 tog jag även årets första dopp i storsjön. Dock med våtdräkter genom räddningstjänsten.

Februari


Jag började gymma på goldsgym. Tröttnade dock efter några månader.


Den 2/2 tog jag körkort.

Den 4/2, alltså 2 dagar efter att jag tagit körkortet fick jag min första och förhoppningsvis ända felparkeringsbot på 600 kr. Värt!


Åkte upp till stugan med min familj och Daniel för att åka lite skidor. Helgen blev dock inte som planerat då Daniel körde in i ett träd och skadade sig. Usch får rysningar när jag tänker på om han inte haft ryggskydd på sig. <3

Fick gå ett skiftpass på räddningstjänsten. Hände dock inte mycket. 

MRSA-screenades och lyckades fastna i ett hiss tillsammans med 5 andra när det stod klart och tydligen att man inte fick åka mer en 3 personer. 


Gjorde en massa övningar med räddningstjänsten. 


Var med i länstidningen

Den 21/2 köpte jag min balklänning. 


Firade min fina pojkvän som fyllde 21 år. 

Den 24/2 firade jag 100-dagars.

Mars 

Den 6/3 åkte jag på en galen studentkryssning i Stockholm.

15/3 fick jag min studentmössa. 


Gjorde fystest.

Jobbade en massa.

April

Köpte jag min studentklänning.


Åkte upp till stugan för att åka skidor i finvädret


Köpte flera snygga par skor.

Skrev högskoleprovet.

13/4 var det årets hittills varmaste dag. Underbart!

Hade min sista praktik. Då på en kirurgavdelning.


Kommentarer
Postat av: Malin

eller hur, och sen yranhelgen får vi inte glömma. det var roligt!

ja men jag hade tydligen matcher på lördag, och inte söndag. så det blir inte krogen för mig i alla fall på fredag. om vi inte skulle komma hem jättesent på lördag kanske jag ska ut då! beror på hur slut jag är efter matcherna. men annars nästa helg? eller nästa onsdag? ;)hehe. vi måste om inte annat ses något!

2011-01-11 @ 15:30:53
URL: http://justalittlebitmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0