turning torso, 2010.01.06

Igår var vi insnöade till klockan 14. När plogbilen kommit åkte vi in till turning torso och kollade på drömlägenheterna på bo01. Nu vet jag vart jag ska bo när jag blir stoor.



Väl där hade ju nästan inga affärer öppet så vi gick och köpte oss en varsin kaffe på espresso house och vandrade runt lite.



Efter det åkte vi till Daniels kompis Martin för att säga hejdå. Där bjöd han på ytterligare en kopp kaffe. Sedan vidare till Daniels farmor och farfar för att dricka tredje koppen med kaffe och kakor. Då vart man lagomt pigg. Fick en chokladask och en ansiktskräm av dem. Har blivit så bortskämd här nere med en massa presenter. Antar att det bara är att tacka och ta emot.

När vi kom hem fixade vi det sista med älgsteken som jag skulle bjuda på. Efter maten blev det god efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0