Skåne 2, 2011.07.17




En dag åkte Ann, Matilda och jag till falsterbo horse show som är ett av Sveriges största internationella återkommande idrottsevenemang. Allt handlar givetvis om hästar och hästprylar. Hästprylarna har jag kunnat skippa för det är ingenting som intresserar mig. Dock var hoppningen var rolig att kolla på.








På kvällen åkte vi in till ribersborg och träffade Daniels vänner och kollade på zlatans (mitt blivande) fina hus. Satt oss ute på en av bryggorna och drack öl i kvällssolen.  


Matildas häst Lisa.
Skratta inte nu. Jag förstår om ni tycker att det ser otroligt proffsigt ut. Men roligt var det.  




    

Kommentarer
Postat av: Meg

Haha, Zlarres hus ser fräscht ut :D

2011-07-25 @ 18:18:08
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0