Skåne 3

Daniels familj har ju som många redan vet en hel del djur på gården, därav ett 20 tal katter. Dock är bara 2-3 innekatter. Resten bor ute i stallet. En vecka innan jag kom ner föddes det tre nya katter och man kunde ju inte göra något annat en att smälta när man såg dem.














Och till sist är den Anns häst killer till vänster som tyvärr var med om en olycka när jag var där nere som gjorde att hon var tvungen att avlivas såfort dem kommit till djursjukhuset. Dem har haft sådan sjuk otur med sina djur detta året. I vintras när jag var där var dem tvungen att avliva en annan häst pågrund av en längre tids sjukdom, i våras avlivades deras ena hund Crim, och nu när jag var där hände det här. Usch det var fan jobbigt. Det var så himla oväntat att det skulle bli såhär också och då blir det såklart jobbigare. Men men, nu får det vara nog med otur.  






Kommentarer
Postat av: Malin

åååååååh. vilken söt kattt!!!

2011-07-17 @ 21:16:44
URL: http://justalittlebitmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0