2011.03.10

I måndags gjorde jag min första polisanmälan. Det är inte så hemskt som det låter. Anmälan gjorde jag mot en kille vid namn Adam som lägger ut böcker på lycknis som man sedan köper men inte får. Denna bok kostade 421 kr begagnad men det är inte det som är själva grejen. Utan det är att jag inte vill att fler råkar ut för samma sak. Så sjukt onödigt och fegt av denna kille att göra såhär. Det kunde ta ett tag (månader antar jag) innan jag kommer höra något från polisen. Det jag hoppas är att killen åker fast, för jag är förmodligen inte den första som råkar ut för det här.

Så passa er för denna kille! Jag skulle helst av allt bara vilja lägga ut hans nummer, kontonummer, namn osv men tyvärr fungerar inte riktigt det.

Nu ska jag ut i det fina vårvädret och bli lite gladare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0